Du gamla du fria 🇸🇪

Jeg var ganske så trøtt igjen i dag tidlig. Da Marcus spurte om to av hans venner kunne sove over og spille dataspill utover natten så jeg jo ja. Hyggelig det og jeg sovnet greit. Men da gutta la seg begynte Arne og gråte. Han ville vel være med og sove oppe. Prøvde først og overse han, men det funket ikke. Så halv fem i dag tidlig måtte jeg opp, slippe de ut for å lufte de. Så ble det stille…..jesp!!

Utpå dagen bestemte vi oss litt brått for å dra på en helgetur til hytten vi har lånt tidligere. Den ligger på Tanumstrand ved Grebbestad i Sverige. 

Vi kjørte ned til Horten og tok fergen over til Moss. Og på ferge må man spise en svele og ta en kaffe. Det hører liksom sammen. Halvveis ned i Østfold byttet vi å kjøre. Handlet litt mat og litt kos på systembolaget før vi tilslutt kom frem til hytten på Tanumstrand. Godt å være tilbake. Vi har vel vært her 4-5 ganger nå og det er alltid digg. 

Har vært litt nedfor i det siste, med plutselige angstanfall og følelsen av tristhet. Så håper noen få dager her gir meg litt lysere dager. Selv om jeg ikke blir noe mindre blå og sliten. Skal prøve meg på en tur til vannet i morgen.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #enbedrehverdag #tanumstrand #tanumshede #sverige #getaway

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg