Er jeg klar?

Hey

Har tidligere tenkt mer og mer på om jeg skal søke meg til nytt rehabiliterings opphold på Feiringklinikken. Nå skal jo sykehuset på Feiring flyttes inn i nye lokaler ved Gardermoen.

Er litt usikker på om jeg er klar for et nytt opphold. Jeg har vært på tre opphold tidligere. Alle har gitt meg glede, god selvfølelse, nye venner og god kontroll på kroppen. Men siden siste rehabiliterings opphold har det skjedd mye. Mye som gjør meg usikker. Tror jeg skal ta det opp med legen på Rikshospitalet neste gang jeg skal. Nå skal jeg dit igjen i april, så det er jo ikke lenge til.

Det jeg er mest usikker på er mine bein og hofter. Og selvfølgelig oksygen metningen min ettersom den synker såpass mye ved aktivitet. 

Men det er det som er så fantastisk med oppholdet der. Jeg kan trene og pushe meg selv under nøye oppsyn av leger og profesjonelle. Da vet man at man er trygg. De har god kompetanse og er de beste på det de gjør.

Men er jeg klar???

I dag har jeg fått ryddet i huset. Tar det litt etter litt for jeg orker jo ikke alt på en gang. Men jeg har ryddet litt, så litt OL, ryddet litt, så OL. På fredag kommer vaskedamen igjen. Hun kommer en gang i måneden nå og tar en skikkelig vask. Koster litt, men det er veldig verdtdet. 

Nå i kveld har jeg hatt masse smerter igjen så jeg har tatt det med ro. Har vært ganske sliten etter nattens mas fra Arne. Gråt i 02.30 tiden, så måtte slippe de ut. Så at han hadde kastet opp så måtte ordne opp i det. Trøtt som en strømpe fikk jeg kanskje 3.5 time søvn før det ble mer grining og Arne hadde bestemt at det var på tide å starte dagen…. hjelpes meg! I morgen kommer Toivo hjem fra Spania. Det gleder jeg meg veldig til. Tror nok både jeg og hundene er roligere når han er hjemme.

Spiste opp de siste makronene jeg fikk av Cecilie og Maite nå i kveld……nam!

Nå er det natta. Vi snakkes

– Katie 

#mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

1 kommentar
    1. Det gör du klokt i att ta det med doktorn. Så kommer ni fram till vad du ska göra. Skönt, nu behöver du inte tänka på detta mer förrän i april! Kram

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg