Frisk luft og hundeglede

Hey

Ja, da var det ny uke. I går kom Marcus hjen.fra vinterferien på Gran Canaria så nå er vi “alle mann alle” hjemme igjen. Det virker som om hundene er mer tilfreds nå. Det er i hvert fall mer ro nå.

Våknet til en fantastisk dag, om enn i det kaldeste laget. 

Man får jo veldig lyst til å spenne på seg et par ski, litt ekstra nå inspirert av OL, men jeg vet ikke om jeg hadde holdt ut så lenge. Kanskje etter at jeg får nytt hjerte en dag. Who knows? Må innrømme at jeg har litt lyst til å prøve. Jeg kan jo bare gå her ute på jordet. Ser det er skispor der ute. Jeg hadde jo aldri turt å gå i noe løyper for da hadde jeg vel blitt dyttet ut av veien.

Marcus og jeg kom oss ut en tur allikevel. Vi tok med oss Arne og Otto til hundeparken i Solbergelva. Der er det lenge siden jeg har vært med de så det var på tide. Det var så godt å se Arne og Otto kose seg. De fikk leke med ei tispeen liten stund og det var stas.

Det kjentes ut som deilig påskevær med en sol som varmet litt. Det kjentes ikkeut som -10 grader ute. 

Da vi kom hjem fikk jeg ryddet littfør jeg, og hundene, sluknet på sofaen. Som om den friske luften bare dysset oss i søvn. 

Det har vært en ganske så god dag med tanke på beina. Det skal jeg være fornøyd med. I morgen skal jeg på fotpleie og lage noen makroner igjen. Ettersom man kan fryse ned makroner, som faktisk gjør de bedre, tenkte jeg at jeg like godt kunne laget de jeg skal ha i bursdagsfesten min. Hvorfor betale 5-7 kr pr makron, når jeg kan lage de selv?

Håper dere alle har en strålende uke. Vips er det fredag igjen.

– Katie 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sandeivestfold #katiecakes #franskemakroner #hundeparken #drammen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg