En uke er ingenting

Hey.

Da har det bikket over midnatt og det er nå 13.april. Fredag 13.april for sikkerhets skyld. Nå er ikke jeg såveldig overtroisk av meg så det skal vel gå bra. Det er bryllupsdagen til mamma og pappa. 44 år og fortsatt gift.

Men det er tenker mest på er at det er akkurat en uke til fredag 20.april og min bursdag. Jeg kjenner at det er helt ok å bli 40 år. Jeg har ingen panikk for det. Neste lørdag blir det fest for å feire og det gleder jeg meg veldig til. Det kommer familie og venner fra inn- og utland, noe jeg setter utrolig stor pris på. Det betyr masseat folk vil komme og feire lille meg. Jaja, nå er jeg ikke så liten, rent bokstavelig talt, men kjolen jeg skal ha på meg passer og det er det viktigste nå. I går var vi ute og handlet inn en putekasse og litt til terrassen. Det kommer jo familie som skal bo her og hvis været fortsetter er det jo hyggelig med en pen uteplass. Er jo ikke helt ferdig enda, men det kommer seg.

I dag startet jeg med fotsone terapi og det var lurt for etterpå måtte jeg på Sandvika storsenter og IKEA. MASSE som må ordnes når man skal ha fest.

Man har jo gjerne 100 ideer om hvordan man vil ha det når det gjelder bord, pynting, ballonger etc. Fikk handlet inn det meste i dag. Så blir bra. Men da bikker jeg i seng med min ❤. Natta folkens.

– Katie

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #snarrbursdag #40 #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #sandeivestfold 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg