Full dag full av følelser

Hey

I dag var det endelig på tide med ordentlig vask av huset. Klokken 08.00 kom den nye vaskedamen fra firmaet og jeg gledet meg til å komme hjem til et rent hus.

Da jeg dro var det fastlegen først ut. Jeg hadde ikke time, men ettersom jeg skulle ta en INR måling, satset jeg på at jeg kunne få det gjort kjapt. Jeg skulle gjøre det forrige uke, men da satt jeg jo fast i Tromsø. Heldigvis kunne fastlegen se meg i dag, jeg måtte bare vente litt.

Min INRvar på 4.1, så selv om det ikke var drastisk, var det litt høyt. Så må kunne ut noen tabletter med Marevan for å få det ned til 2.5 hvor jeg skal ligge. Jo høyere INR, jo tynnere er blodet mitt og da blir det større blødningsfare. Men som sagt, ikke noe kritisk.

Etter turen til fastlegen, dro Kamilla og jeg på Espresso House på Gulskogen. Det var kjempe deilig å sitte ute i solen med en Nagel og iskaffe….mmm!!

Så var det dagens definitive kjipe opplevelse. Kreft sjekken på Gynekologisk på Drammen sykehus. Det er tre år siden jeg måtte operere ut livmoren etter at jeg fikk kreft. Selv om jeg hadde hell i uhell og slapp unna cellegift og stråling, har det ikke alltid vært lett.

Så etter undersøkelsen var det utrolig godt å få den gode beskjeden om at alt fortsatt så bra ut. Ingen tegn til noe tilbakefall.

Jeg feiret med en tur til fotsone terapi og så en kjapp middagsdate med min kjære. Han hadde pause og vi fikk tatt en rask matbit. Elsker han!

Nå skal jeg legge meg. Glad og sliten hopper jeg i “loppekassa”. Håper dere har en super kveld. Natta!!

– Katie

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #drammensykehus #espressohouse #iskaffe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg