Sommer kos

Hey

Våknet i dag med kjempe vondt i hodet. Selv om jeg ikke er noe lege, vet jeg at det ofte kan skyldes lavere oksygenmetning om natten. Jeg får kanskje ikke nok oksygen inn. Heldigvis går det fort over når jeg kommer meg opp. Det ble en rolig morgen ute i hagen med Arne og Otto.

Det er så utrolig deilig å ha en liten hage hvor man kan leke litt med hundene og de kan løpe litt. Det ble tidlig varmt i dag og sommeren har ankommet. Til helgen er det visst meldt opp mot 30° i Oslo. Det er jo sykt. Det er digg at Toivo fikk satt opp paviljongen så jeg slipper å sitte i solen.

Toivo skulle avgårde for å hente en liten moped så jeg ble med han før å holde han med selskap. Godt å komme ut og skravle litt med min kjære. Vi stoppet og kjøpte is.

Vel hjemme igjen grillet vi og Toivo dro avgårde på jobb. Marcus har dratt avgårde til Asker, så er hjemme alene med hundene nå i kveld.

Nå er jeg halvveis i hestekurene med antibiotika og det merkes i magen. Heldigvis så hjalp det litt etter fotsone terapien og skal tilbake på ny time fredag. Finnes jo andre hjelpemiddel også!

Hei hurra for Aktivia!…..oi, det rimte…hehe. Nå må jeg bare bite tennene sammen og holde ut de siste fem dagene. Det fungerer jo for jeg føler meg bedre etter Tromsø turen. 

Håper dere alle nyter det fantastiske været vi koser oss med nå. Litt usikker på hva jeg skal finne på i morgen. Kanskje jeg skal våge meg ut i vannet og bade.

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #summerinthecity #sommer #vierjekta 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg