Sommerlig søndag

Hey

Sommeren fortsetter videre. Klær fra kofferten har blitt vasket og hengt opp ute. De siste to månedene har jo været vært så bra at alt tørker ute på 1-2-3. 

Stine og Christer pakket sammen og ble med oss innover til Oslo. Vi slapp de av på Oslo S før vi kjørte opp til Grünerløkka for å feire min lille niese, Emilie, sin første bursdag.

Før vi dro hjemmefra var jeg så heldig at Stine gjorde håret mitt. Veldig ofte “kjører” jeg bare hestehale eller sletter det rett. Jeg får aldri til vakre fletter for jeg klarer ikke holde armene mine opp så lenge som jeg må for å få det pent. Stine tok rettetangen og lagde lange, slake korketrekkere. De ble så fine. Med litt sminke, favoritt kjolen min og den fine Ralph Lauren crossover vesken min, ble jeg ganske så fin!!

Oslo badet i sol da vi kjørte hjemover til Sande. Lurer litt på hvorfor det heter “bader i sol”…. jaja, skal ikke dvele lenge ved den.

Håper dere alle nyter sommerkvelden. I morgen skal jeg på INR sjekk hos fastlegen før jeg skal på fotsone terapi. Det skal bli veldig godt for nå er det jo en stund siden sist.

– Katie 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg