The heat is on

Varmen som har pakket seg rundt oss de siste ukene, bare fortsetter. Natt til i dag var vel første natten denne sommeren hvor jeg slet litt med å sove. Selve temperaturen er ikke så anderledes enn den i Spania, men det er en mer trykket varme der. Lettere å puste her. 

Toivo og jeg bestemte oss for å ta med oss Arne og Otto i hundeparken i dag. Når det blir så varmt så orker jeg ikke lange turer med de, så da er hundeparken i Drammen et genialt alternativ. Når det blir bitende kaldt om vinteren sliter jeg veldig med pusten. Men det samme et det om sommeren når det blir veldig varmt. Spesielt over lengere tid.

Pakket bilen med vann og vannski og kjørte avgårde. Dessverre var det ingen andre hunder i parken, men gutta orker jo heller ikke lenge av gangen i varmen. De lekte fint sammen så gikk bra.

Ikke ofte jeg tar meg en øl, men avsluttet kvelden med en iskald Corona med lime. Digg i varmen!!

Natta

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg