Leter etter formen og pusten

Hey

I går var første dagen på lenge hvor det bare var oss to og hundene hjemme. Det er en uke siden Marcus dro i militæret, men det virker mye lenger. Savner ham masse. Gleder meg til hans første perm. Når Toivo var på jobb i går kjente jeg at kroppen begynte å finne ro. Ettersom alt har gått i ett i sommer, må jeg jo innrømme at kroppen kjentes sliten ut. Brukte tiden på å vaske sengetøy og spise bringebær.

Det er så farlig noen ganger, for man vil så gjerne være med på alt som skjer, samtidig som man vet innerst inne at man absolutt burde ta en pause, si nei eller se at kroppen er sliten. Det er bare så kjipt at det er så kjedelig.

I dag startet vi dagen med litt velvære på Drammensbadet. Det var kjempe digg med litt varmebasseng, boblebad og slumring på solsengen.

Det var ganske sprøtt og se hvor blå jeg ble på neglene da jeg gikk fra det ene bassenget til det andre. Har kjent at pusten har vært litt tyngre igjen i det siste. Er sikkert fordi det har vært så mye i sommer. Blir bra mee kontroll på Rikshospitalet i september.

Kjørte den nye bilen. Lukter skikkelig nybil og den er så fin. Det er jo veldig moro!!

Hjemme alene litt igjen nå med hundene. Så nå blir det en liten cowboy strekk på sofaen før jeg lager middag til Toivo kommer hjem. Sengetøyet skulle vært brettet, men har ikke energi til det i dag…..

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #bringebær

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg