Mens jeg venter

Hei du

Jeg leste eller hørte et sted for lenge siden at man venter ca 30% av livet sitt på noe. Altså, 1/3 av livet ditt venter du…..På noe eller på noen. Det virker jo utrolig mye, men så om du tenker deg om, så er det kanskje ikke så rart allikevel. I skrivende stund sitter jeg her,

i gangen på Drammen sykehus, medisinsk poliklinikk. Har time hos hjertesvikt sykepleieren min her. Jeg har vært mye slapp og sliten på slutten av sommeren. Tenker det er greit å få sjekket at alt er som det skal. Så her sitter jeg….. og venter! Blodprøvene er tatt så blir spennende å se hva de sier. Kanskje jeg er sliten på grunn av noe med stoffskifte igjen.

Helgen har vært hektisk, morsom, spennende, slitsom og hekt på tampen, ganske så farlig. Torsdag i forrige uke kom jentene fra Frankrike. Endelig var de her. På fredag og lørdag var vi i Oslo for å hjelpe til med flytting. Min kjære var hekt suveren, jeg var mest god på å holde dører, heiser og lage kaffe. 

I går dro jeg alene til Oslo og sammen med Hedvig var jeg på vei til Grefsen for å hente to stoler, da vi møtte på artisten Sigrid utenfor døren til oppgangen i Pilestredet Park. Hun var kjempe hyggelig og stilte opp på bilde. Starstruck!! Så henne på Graham Norton fredag kveld……hehe

Det ble en selfie offcourse…..

Sånn da var det min tur hos sykepleieren. Vi snakkes!

– Katie 

1 kommentar
    1. Håper at alt sto bra til med deg. Kanskje det har vært litt stress for deg i det siste. Da med tanke på at søsteren din og hennes familie skulle komme/ flytte til Norge.
      Mange flotte bilder 🙂 Denne Sigrid vet jeg ikke hvem er hehe
      Jeg tror at vi fleste mennesker venter HELE LIVET, på et bedre liv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg