Sensommer og lek

God fredag

Tenker at gårsdagens innlegg var litt i det alvorlige hjørnet, så kanskje dagens skal være litt lysere anlagt. Det hjelper på når været er som i dag. I 19° og sol kan vi ikke akkurat klage.

Jeg prøver så godt jeg kan å tenke over hva jeg spiser. Jeg har vært lenge på stedet hvil når det gjelder vekt. Selv om den er i noe høyere sjiktet enn jeg skulle ønske, var det godt å få bekreftet av legen i går at det er mye væske i kroppen nå. Så han økte vanndrivende (hipp hurra), men kanskje det hjelper. Det kjipe er jo at kroppen samler væsken i første omgang fordi jeg har dårligere pumpefunksjon i hjertet.

Startet dagen med en dusj og en god frokost. Det holder med ett knekkebrød. Jeg blir nesten mett bare på alle medisinene jeg må svelge.

Toivo og jeg tok med oss Arne og Otto i hundeparken i Drammen. Det var godt å se de rase fra seg. Min egen egoistiske baktanke er jo at jeg vet det sliter de ut og da blir det roligere hjemme. Det varierer helt fra gang til gang om det er andre der og dag var det mange andre hunder. Da er det mer moro!

Nå er jeg hjemme alene og har spist litt lunch. Ble et nytt knekkebrød med tomater fra egen hage. Er noe tilfredsstillende i det.

Spiste også en pasjonsfrukt. Prøver å få i meg litt forskjellige frukter. Lekte litt med gutta i hagen før de sovnet og nå skal jeg slenge meg ned for en liten cowboy strekk. 

Vi snakkes snart igjen!!

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #drammem #drammenhundepark #tomater #mat #frokostlunsjogmiddag #vekt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg