Hvor ble av Knud?

Hey

Satt på jobb et par timer i dag og skjønte ut i fra nettavisene at det skulle komme en skikkelig storm. “Knud” skulle komme og slå innover oss i Sande med farenivå rødt. Jeg registrerer jo at mange har fått besøk av han i dag og i kveld, men jeg har ikke sett han. Satt til og med frem telys i stua, på kjøkkenet og på badet i tilfelle han dukket opp.

Jobbet bare to timer i dag, men det skal ikke mye til før det kjennes. Men i dag har jeg usedvanlig stiv og støl i kroppen. Som om at jeg har hatt en skikkelig treningsøkt. Og det, min venner, kan jeg love deg at jeg ikke har hatt.

Energien var ikke akkurat på topp i dag, men det er alltid godt å jobbe litt. Se noe annet enn de fire veggene hjemme. Jeg syns jo selv at jeg er ganske flink til å være delaktig med familie og venner, men merker det blir mindre når formen ikke henger med.

Etter jobb dro jeg rett hjem. Var ikke veldig keen på å bevege meg ute når “Knud” var på vei. Toivo dro på jobb etter middag og skal jobbe i hele natt så vært alene med Arne og Otto. 

Ble til og med litt fredagskos på meg.

Nå er medisiner inntatt, “Knud” har uteblitt, så tar en rolig natt alene i sengen. Det blir godt!!

Natta folkens

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg