Weekend feeling

God sent lørdag kveld folkens!

Selv om kroppen var sliten etter bursdag i Oslo med overnatting på Skøyen og så hjem i går, dro jeg på jentefesten jeg var invitert på. Tror det er super viktig å være med på det sosiale livet, selv om jeg lett kunne tatt kvelden på sofaen i joggebukse. Men det er godt å pynte seg med en kjole (noe jeg sjeldent gjør), sminke seg og komme seg over dørstokken. For det kjennes sånn noen ganger. Jeg har blitt flinkere med alderen når det gjelder å være delaktig i det sosiale. Før var jeg veldig flink til å ikke være med i frykt for at jeg ikke hadde noe å stille opp med, spesielt fysisk. Det høres kanskje rart ut, men sånn er det nå.

Merete hadde pyntet så fint og hun har det så lunt og godt. Alle hadde med noe mat og det var masse deilig å velge i.

Jeg har lenge hatt planer om å lage en middagsliste, for så å handle inn til det. Jeg bruker altfor mye penger på småturer i butikken hver uke, så nå har jeg tatt tak. Kjøpte en kalenderbok og i dag fylte jeg den inn. Jeg dro på butikken, både kiwi, meny og joker for da fikk jeg tak i varene som var på tilbud. I kveld ble det taco.

Og en Smirnoff ice skal jeg innrømme. Arne og Otto ligger henslengt og liker nok best at mamma er hjemme. I går da jeg skulle kjøre avgårde på jentefesten klarte jeg å vrikke høyre ankel noe så inni granskauen, så godt å ha foten opp nå i kveld. Sykt hvor vondt det kan gjøre. I morgen skal jeg prøve å ta med meg min kjære til Spiralen i Drammen på en varm sjokolade. Jeg orker ikke gå tur og parkerer ved døren, men so what? Jeg kommer meg ut. Til uken skal jeg tilbake på Drammen sykehus for ny blodgass (fysj).

Håper dere alle har en super helg. Nyt den!

– Katie

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #venninner #leve #love #mydogs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg