Er det lov å grue seg til bursdag?

Hey,

Lurer faktisk på det… for det er vel litt lov å Grue seg til sin egen bursdag? Gjennom hele livet så har 20.april vært favoritt dagen fordi det er dagen MIN (og veldig mange andres som også hadde kåte foreldre på sensommeren året før de ble født)….men for meg, er det bare MIN dag!! Jeg har alltid gledet meg, men i år kjenner jeg at jeg faktisk gruer meg litt. Ikke fordi jeg blir et rundt tall eller noe, det er jo ikke så spesielt med 46 år, men dette blir min første bursdag etter at Toivo døde. Blir ikke vekket av bursdags sang, frokost eller kos…..ååå….kosen savner jeg kanskje aller mest. Nærheten til den du elsker aller mest…. Her er fra 16 år siden da jeg ble 30 år. Toivo overrasket meg med å invitere vennen min, Nico, fra Italia. Jeg visste ingenting. Toivo var alltid så stolt for det og jeg elsket han for det.

I morgen skal jeg på Olavsgaard for å være vara på Landsmøte til Voksne med medfødt hjertefeil. Da slipper jeg å sitte alene på bursdagen min for savnet etter Toivo er så enormt. Gleder meg til å møte vennene mine i foreningen og være sammen med de. Kanskje ta meg et lite glass champagne og skåle meg selv. Kanskje det ikke er noe å grue seg for….

Nå er det tidlig kvelden her på Skøyen. Otto skal til Solveig i morgen. Hun skal passe på han til søndag ettermiddag.

100 % ren kjærlighet ❤️ “mamma” og Otto ønsker alle en god natt og en god helg.

– Katie

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg