Over for denne gang

Hey

det er snart midnatt og jeg har pakket sammen så og si alle klærne mine og tingene mine. Kofferten min plasserte jeg bak i bilen min utenfor tidligere i kveld, klar for å reise hjem i morgen. Disse fire ukene har vært ganske så anderledes enn for et halvt år siden. Først of fremst med meg og min helse, både fysisk og psykisk, men også gruppen med deltagere jeg har vært sammmen med. Det har definitivt vært en roligere gjeng og ikke noe drama som sist……phu!!

Celine og meg
Skolekjøkken med hu Marit fra Toten!!
GUL ØKT med spinning!!
Litt blodtrykks sjekk og sjekk av metning etter at jeg fikk infeksjon i leggen…
Sykdomslære om de forskjellige medfødt hjertefeilene og her var min gamle diagnose, Fallot, som jeg naturligvis ikke har lenger pga transplantasjonen.

Jeg har ikke skrevet blogg på en stund. Jeg var ikke hjemme så lenge før jeg skulle opp hit på LHL sykehuset ved Gardermoen på fire nye rehabiliterings uker. Og her oppe har jeg brukt tiden på meg selv. Det har vært fire veldig bra, men til tider veldig vanskelig. Selv om jeg visste at idrettspedagogen og verdens beste Odd Erling, ikke var her akkurat nå, valgte jeg å si ja til oppholdet. Jeg kan ikke si jeg angrer på det selv om han var savnet.

LHL sykehuset ved Gardermoen

I morgen reiser vi hjem. Det blir godt å reise hjem til Toivo og Otto, men det blir rart også. Fått flere nye venner og vi har jo virkelig hatt det fint sammen. Det tar jo alltid litt tid i begynnelsen å få kontakt og være sosial, men når vi først kom i gang, har det vært så godt og så morro. Så mange fantastiske mennesker, på hver sin måte. Jeg har jo allerede avtalt en julekake-bake dag med to av jentene, Celine fra Lillestrøm og Kristin fra Gjerdrum. DET håper jeg vi får til. Ønsker alle jeg har vært sammen med en fantastisk tid videre. Jeg håper jeg krysser veier med de alle før eller siden. Tusen takk gjengen!! Ikkje noka hvilehjeæm!

Nå skal jeg bikke i seng. Ble som vanlig sittende oppe litt med gjengen nede i resepsjons stua. I morgen starter vi med hardtrening i gymsalen klokka 0800. Jeg tror jeg bestemte meg for at det blir ikke aktuelt for meg. Kroppen min har sagt stopp nå. Men HLR kl 1015 skal jeg være med på. Det kan man aldri få frisket opp nok ganger. Anbefaler alle om å gjøre det.

vi snakkes

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg