Snart ferdig nå….. både med huset, psykisk og fysisk

Hey

Klokken bikker fort mot midnatt og det er igjen ingen tvil om at jeg burde ligge i sengen nå, men som vanlig er jeg lys våken. Var utslitt i stad da jeg kom hjem fra Sande. Etter gårsdagen på Rikshospitalet slet jeg med søvnen natt til i dag. Var ganske så øm i nakken etter der cvk lå. Måtte la plasteret ligge på pga blødning og jeg beholdt den på til jeg kom hjem.

Hadde avtale med Toivo sin venn, Gjermund, om å møte han på lageret jeg har leid på Liertoppen klokken 11.30, så en time før hentet jeg Marcus på Kringsjå ettersom han skulle bli med å hjelpe.

Gjermund kom med hengeren som har stått i oppkjørselen min og som jeg har fylt med flytte esker. Vi fikk tømt den og selv om det fortsatt er plass i hengeren tror jeg at jeg har bestemt meg for å la sofaen gå. Fresh start og alt det. Med alle de timene Toivo og jeg har hatt i den sofaen er det faktisk litt emosjonelt å la den gå, men så prøver jeg å tenke at det faktisk bare er en sofa.

Etter at vi var ferdig på Liertoppen øvelseskjørte Marcus ned til huset i Eikelikollen i Sande. Huset begynner virkelig å bli tomt nå. Bildene er også tatt ned fra veggen og da kjennes det ekstra nakent. Hovedfokus i dag var å bli ferdig med garasjen. Jeg hadde sagt til de nye eierne at de kunne få tilgang på garasjen så de kunne begynne å lagre flyttekasser der om de ville. De får jo ikke tilgang på huset før overtagelse, men garasjen kan jeg være fleksibel på. Så etter bare en liten time var garasjen tømt og klar.

Jeg sendte en sms til de nye eierne og hun kom og hentet den elektriske garasjeportåpneren. Vi hadde en super hyggelig prat og hun fikk møtt sin nye nabo.

På ettermiddagen kjørte jeg Marcus hjem, da var det jeg som kjørte og ikke han. Kjørte så ned til Gråbeinskvartalet og møtte Hanne, Hedvig og Ida der på et lite glass. Ble hjemmelaget lemonade ettersom jeg kjørte. Det skjer noe med Oslo når sommeren kommer.

Hentet Otto gutten min og kjørte hjem.  Gikk rett på badet og fjernet plasteret etter gårsdagens cvk. Plasteret satt så utrolig godt så ganske ømt. Er ømt fortsatt, men det går jo over. Vært med på værre.

Tror jeg satt 2 minutter på sofaen før jeg sluknet. Er så utrolig sliten så vet det skal bli sinnsykt godt å ikke skulle noe som helst i morgen….. tror ikke jeg har noe på gang, men med min korttids hukommelse vet man aldri… prøver meg på senga nå. Håper dere alle har det bra og nyter finværet.

– Katie

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg