Kos, snø, klisje og smerter

Hey

Nå er det en liten stund siden jeg har skrevet. Det har vært noen hektiske par uker med mye. 
Det beste var når jentene mine, Solveig og Hedvig, kom på ferie til Norge fra Paris. Ettersom jeg var så syk i sommer så måtte jo Frankrike ferien avlyses, så nå hadde jeg ikke sett de siden februar. Vi fikk inn litt shopping, en tur i hundeparken, lek og morro med fetter Marcus sine Russe effekter og avslapping.

  

Det er total lykke og tilbringe tid med jentene. De vokser så fort. Så altfor fort. Selv om vi er heldige og har de bare en liten flytur unna så skjer det så utrolig mye mellom hver gang jeg ser de. Men nå er det ikke lenge til jeg ser de igjen. Drar til Paris i januar når Hanne har bursdag og så ser det jo ut til at de alle kommer i februar. Jeg vet det høres skikkelig klisje ut, men når man har vært så syk som jeg var i sommer, så skjønner man faktisk hva som betyr noe i livet. Og jeg kan love dere, det er ikke et stort hus, penger eller en fancy bil. Det er familie, venner og de man er mest glad i.

I helgen fikk min kjære og jeg endelig litt skikkelig kjæreste tid. Det også var utrolig bra og vi trengte det. Helgen ble veldig dominert av årets første snøfall også. Jeg har aldri opplevd så mye snøfall på årets første før. Og Konnerud er jo kjent som det verste snø – hullet. Og det levde opp til sitt navn. Snø, kos, peis og kos med hundene blir definitivt stikkordene for helgen

I dag var jeg på jobb noen timer og i dag har jeg betalt dyrt for det i form av kjempe smerter i føttene. Jeg blir faktisk litt overrasket over hvor mye problemer jeg har hatt i beina etter sykehusoppholdet og opptreningen etter i sommer. Trodde aldri jeg skulle tenke tanken av at “har jeg trent for mye”?? Eller “kan jeg ha en belastningsskade”?? Har sendt melding til legekontoret i dag og å få noe smertestillende for det gjør så vondt. Har de siste ukene gått til fotsone terapi og det syns jeg fungerer. Det ble ett litt langt opphold mellom sist og gangen før det så ble litt satt tilbake. Men nå skal jeg tilbake i morgen. Jeg klarer nesten ikke vente. Bare når jeg sitter her nå i sofaen har jeg vondt. Har veldig lyst til å søke meg opp til Feiringklinikken igjen for et nytt rehabilliterings opphold, men må vel se an de beina.

Håper dere alle har det bra.
Vi snakkes da

– Katie

 

#guch #vmh #livetmedhjertefeil #yrkespasient #nav #trening #mestring #opptrening #angst #lykke #sjekkdeg #kreft #hjertefeil #hjertesvikt #overleve #leve #organdonasjon #motgang #medgang #nav #drammen #norge #norway #kjærlighet #drammensykehus #opptrening #glede #familie #lykke #drammensbadet #fotsoneterapi #smerte

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg