En god dag eller to

Hei du

I dag er det en uke igjen til innleggelse på Rikshospitalet og jeg er så klar for å komme i gang. Jeg har jo vært alene i fem dager nå så er veldig klar for at Toivo skal komme hjem i morgen.

I går delte jeg dagen i to med besøk fra mamma og pappa. De hadde med en tidlig bursdagsgave fordi de mente Jeg hadde bruk for den nå. Ble helt satt ut da jeg pakket opp en splitter ny Samsung Galaxy Tab. Nå har jeg noe jeg kan ta med på sykehuset. Så får jeg sett litt Netflix, lest email og skrevet blogg imellom slagene av undersøkelser.

Vi kjørte bort på Stasjonsgården her i Sande og spiste lunch. Det var kjempe koselig. Klarte ikke dy meg, så det ble en eplekake med is. Den er så utrolig god den de har der.

Etterpå sovnet jeg på sofaen med Arne og Otto. Vi lekte litt i hagen og så var der kvelden. Det var godt å ha en god dag. Kjenne at selv om neglene er blå, magen er stinn og beina verker, kan jeg orke litt mer noen dager.

I dag hadde jeg ny time med fotsone terapi og etterpå møtte jeg Kamilla. Det er lenge siden jeg har vært på Gulskogen. Jeg fikk kjøpt meg et par nye sko og det var på tide.

Må jo ha gode sko når jeg skal traske rundt i sykehusgangene. Dagen i dag var god også. Måtte ta meg en cowboy strekk på sofaen, men jeg orket å rydde litt. Føler meg veldig klar for å få min kjære hjem nå. Det skal bli så godt.

Nå er det kveld i heimen. Ha en super kveld.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg