En god dag med en bitteliten fiasko

Woo hoo,

I dag har vært en ganske så bra dag. Kjenner at kroppen har fungert overraskende bra i dag. At jeg har gode dager er jo ikke overraskende i seg selv, men når jeg var så sliten i går kveld, så jeg for meg en sofa-dag i dag. Små ting i hverdagen blir ofte vanskelige og slitsomme, så når jeg i dag har orket å re opp sengen, rydde klærne på soverommet og rydde så smått på badet, så er jeg strålende fornøyd.

På formiddagen dro jeg til Drammen og hjem til Kamilla på en kaffe og cookies. Nå er det kanskje ikke cookies jeg trenger mest av, men når vekten viste en halv kilo mindre enn forrige mandag, så tåler jeg det vel. Jeg hadde også med noen arveklær fra Hannes jenter og noen julegaver Hanne har kjøpt jentene.

Vel hjemme  ryddet jeg bort det siste lille som var igjen etter julen. Det er godt å få det ut og det er godt å sette ut tingene våre. Elsker å tenne levende lys og i dag kjøpte jeg faktisk noen blomster. Toivo dro på jobb så jeg har kost meg hjemme. Bare hatt oksygenet på en halvtimes tid.

Jeg fant en oppskrift på pikekyss på Pintrest her om dagen, så i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på. Det ble en liten fiasko i form av at massen ikke ble stiv nok. Så pikekyssene ble små “marengs-knapper”. Farget de litt grønne og de kan fint brukes til å pynte en kake, på muffins, legge to og to sammen med en digg krem imellom, spise med is eller bare spise.

Nå i kveld er det sofa med gutta, men uten oksygen. Håper dere får en flott uke. Så snakkes vi.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg