Første dagen av resten av mitt liv

Nå er klokken over ett på natten og jeg burde prøve å sove litt. Jeg er egentlig ganske så trøtt, men det er ikke så lett å sove heller. Jeg ble så satt ut av den telefonen jeg fikk fra Rikshospitalet i går at nattesøvnen var ikke tipp topp til i dag heller…..

Men en ting den telefonsamtalen gå meg var en form for boost. Jeg fikk en skikkelig “dette skal jeg i hvert fall klare”. Jeg sier ikke at det ikke vil bli tøft, med tårer, smerter, banning og følelser, men fader heller.

Så da jeg sto opp ringte jeg sviktsykepleieren på Drammen sykehus og fortalte henne. Hun ble selvfølgelig kjempe happy. Så sendte jeg en email til psykologen min, Niels. Han har jeg fått time hos i morgen, så det blir bra. Han fikk en avbestilling så der var jeg heldig.

Energien var litt bedre i dag, så dro en liten tur innom Gulskogen senter i Drammen for å kjøpe noe sengetøy. Det var på høy tid med noen nye stretch laken. Håper kanskje vaskedamen min kan hjelpe meg med å bytte til helgen når hun kommer.

Etter Gulskogen, dro jeg til Kamilla, hvor Mia og Celina hadde bakt skoleboller og kanelsnurrer. Heldige meg som fikk smake først da de kom ut av ovnen.

Kjørte hjem med magen full av boller og sovnet på sofaen med Arne og Otto. Ørken til å lage middag i kveld var ganske så fraværende så vi dro bort på Stasjonsgården her i Sande. Vi så masse folk gjennom vinduene og da vi tok i døren kom jeg på at på onsdager er det Quiz kveld. Så vi bestilte noe mat og slang oss med.

Vi kom på en respektabel syvende plass og vi snakket med nye folk. Vi har jo bodd her nå i litt over ett år og det var veldig hyggelig å møte nye folk. Dette skal gjentas!!

I dag var første dagen av resten av mitt liv ❤

Nei, skal jeg slukke lyset og prøve å sove litt da…. Jeg prøver. Natta folkens

– Katie

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg