God natt fra korridoren

Hey

Etter ny runde med trykk i brystet og smerter og nummenhet i venstre arm, ligger jeg nå her på korridoren på medisin 1, Drammen sykehus. Da jeg våknet sliten og småblå i dag tidlig skjønte jeg at jeg ikke kom til å ha den beste dagen. Etter noen få ærender i Drammen og en svipptur innom matbutikken i Sande, kom jeg hjem med smerter og tung i pusten.

Tenkte, shit, ikke nå igjen. Satt meg rolig det i sofaen, men følte det bare ble værre. Etter en kjapp samtale med hjertesvikt sykepleieren min her i Drammen og kardiologen, ble det bestemt at vi ikke skulle ta noen sjanser.

En telefon til 113 og 20 min senere var jeg i ambulansen på vei til Drammen sykehus. Infarkt er utelukket, så det er bra!!

Så god natt fra korridoren. Vi snakkes

– Katie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg