Godt med perm, ikke så godt med blåveis

Endelig var dagen kommet. Etter en dårlig natt med masken og de nye instillingene på den, var jeg ganske trøtt, men veldig klar. Jeg skulle på perm….yay! Men før den, fikk jeg kjempekoselig besøk av Toivos fetter. Har jo ikke sett han siden i våres så det var veldig koselig.

Da mamma, pappa, Solveig og Hedvig kom for å hente meg var det en god, men litt rar følelse å komme ut. Vi kjørte til Strømsø senter i Drammen hvor vi satt oss på bakerier/kafeen. Det var godt med skolebrød, snakkis med jentene og kjenne seg delvis normal.

Merket jo på kroppen av jeg ikke henger helt med, men godt allikevel. Egentlig sliten og godt fornøyd med dagens utflukt skulle jeg absolutt se og ta bilder av julelysene på Bragernes Torg. Så pappa kjørte over broen så jeg kunne se. Gikk over veien og tok noen få bilder. Var nok mer sliten enn jeg trodde, for da jeg skulle gå over veien tilbake mistet jeg fotfeste og musklene i beina hadde ikke sjans til å holde meg oppe. Vrikket ankelen og smalt hodet mitt i asfalten. Pappa måtte hjelpe meg opp og få meg i bilen.

Tilbake på sykehuset ble jeg sjekket nøye av en lege. Han konstaterte at de ikke var noe brudd. Gikk rett og slett på trynet…… fått smertestillende nå så skal slappe av før natten.

God helg folkens

Vi snakkes

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg