Godt med sjokoladekake og familietid

Klokken var vel ikke blitt halv åtte i dag tidlig, men Arne var klar for at dagen skulle begynne. Da var det bare å komme seg opp. På med sløve-klær og med gutta. Jeg har alltid mer energi om morgenen så jeg satte i gang med kake pynting. Kaken bakte jeg i går, men orket ikke pynte den før i dag.

Når kaken varferdig måtte jeg ta meg en cowboy strekk på sofaen. Arne og Otto var ute i hagen. Når jeg roper på de, kommer alltid Otto, men Arne kommer så og si aldri. Han sitter ute midt i hagen og stirrer på meg. Så før jeg kunne legge meg nedpå måtte, spesielt han, lures inn. Med godbiter selvfølgelig.

Klokken ett kom min vaskehjelp som vasket huset. Jeg er jo ikke i nærheten til å vaske noe som helst utenom det absolutt nødvendige. Det var godt å få huset rent og pent.

Utpå ettermiddagen skiftet jeg, sminket jeg meg og rettet ut håret. Kan nesten ikke huske sist jeg sminket meg og i hvert fall ikke rettet ut håret. Men det kjennes jo godt ut. Det å se litt freshere ut får en til å føle seg litt freshere også. Tok på meg Berganskåpen og forvandlet meg til Michelin mannen før jeg tok med meg kaken og kjørte innover til Asker og pappas kusine. Det skulle vi feire min grandtante Bjørg sin 97 års dag. Det var kjempe koselig å komme seg ut, være med familie og feire en av de råeste damene jeg vet om.

Hipp hurra for deg tante Bjørg.

Godt å se jentene mine, Solveig og Hedvig, igjen. Fikk endelig Hedvig til å flette håret mitt. Favorittid = tantetid!!

Nå er jeg godt plantet i sofaen hjemme igjen med Arne og Otto. Har kommet meg gjennom “Neste sommer” og “Helt perfekt” så snart er det senga.

I morgen skal jeg på en sårt trengt fotsone behandling. Er så klar! Håper det hjelper for magen og smertene i beina. Håper dere har hatt en super helg og at dere får en smashing uke.

– Katie

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #hjertetransplantasjon #transplantasjon #rikshospitalet #vmh #guch #medisiner #bursdagsfeiring #baking #sjokoladekake

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg