Når man bare trenger ei god venninne

Med alt som skjer om dagen var det utrolig koselig å dra inn til Drammen og hjem til Kamilla. Fordi jeg har ligget på sykehus og Kamilla har vært opptatt med familie og jobb, har vi ikke sett hverandre på lenge. Så at hun også inviterte meg på lunch satt jeg pris på. Det var godt å sitte ved kjøkkenbordet hennes og bare prate om alt som skjer i livene våre. Det er jo bare så godt å ha ei god venninne man kan være seg selv med. Etter lunch kom de to eldste jentene, Mia og Celina, hjem og det var godt å se de også. Måtte trekke på smilebåndet da Mia spurte meg om jeg hadde hørt om Gucci. Hun kjenner tydeligvis ikke tante Katie så godt som jeg trodde….hehehe!!

Nå i kveld har vi bare vært hjemme og slappet av. Jeg prøver å finne min tålmodighet, men blir overveldet av panikkangsten i stedet. I halv syv tiden krøp jeg til korset og tok en valium. Syns ikke akkurat at det virket så mye, men håper kroppen og hodet “blacker ut” litt når jeg legger meg. Men det blir ikke på lenge for da blir jeg liggende lys våken.

Vurderer seriøst å bruke penger jeg egentlig ikke har på billetter til Kevin Bridges stand up i Drammen Teater i morgen. Et par timer med humor er akkurat det jeg trenger nå kjenner jeg. Har jo bursdag snart så fortjener det jo.

Håper dere alle har en angstfri og super kveld.

– Katie

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #gucci #kevinbridges #organdonasjon #transplantasjon #hjertetransplantasjon #rikshospitalet #ous #vmh #trening

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg