Ønsker november velkommen med trening og maling

Hei du

Ok, så klokken har bikket midnatt, men dagen jeg legger bak meg var 1 november og vi er nå inn i den siste høstmåneden. Når jeg stikker hodet ut av døren nå, kan jeg lukte vinteren og jeg syns det er helt ok. Elsker å leve i et land med fire årstider.

Etter at jeg stressa meg opp i går morges, kledde på meg, lagde frokost etc, var det bra Toivo stoppen eg før jeg gikk ut av døren. Jeg var nemlig helt sikker på at jeg skulle på trening hos Marius, min fysioterapeut. Bommet med en dag! Så I dag var jeg 100% sikker på at det var riktig i dag. Jeg hadde fått time hos han klokken 10.00 og jeg kom inn døren 09.58…. hadde sittet og sett på God Morgen Norge og spilt lit candy crush og fulgte noe sløvt med på tiden. Dette var også første trenings timen min etter at jeg kom hjem fra LHL rehabiliteringen. Det er jo litt fint at Marius faktisk har jobbet på gamle Glitreklinikken og så etterpå på LHL sykehuset med rehabilitering av lungesyke tidligere. Han kjenner jo de jeg har hatt som trenere der. Jeg hadde bedt om et par ord før vi startet. Som jeg har nevnt så ble jo ikke treningen på LHL optimal ettersom jeg fikk en infeksjon i leggen og helen sprakk. Syns det var greit å nevne det. Hver mandag og torsdag har han en liten gruppe som trener individuelt, men samtidig under hans nøye oppsyn. Så etter samtalen i dag ble jeg med. Har jo mitt eget trenings program som jeg bruker, og som jeg også brukte på LHL rehabiliteringen. Veldig fornøyd med dagens innsats.

Etter treningen ringte jeg Toivo for å høre hvordan første dagen i ny jobb hadde gått. Kom ikke så langt i samtalen før jeg innså at han faktisk satt i bilen utenfor og ventet på meg. Han hadde fått gå etter lunch for at han skulle avgårde for å kjøpe vernesko.              Da han sa han skulle kjøpe de verneskoene så sier han til meg “kan du ikke bli med da, det er på Gulskogen”. Jeg hopper inn i bilen og nesten begynner å glede meg til en islatte på Espresso House, men det han unnlater å fortelle er at vi ikke skal på Gulskogen Senter, men i en butikk like ved!! Så det ble ikke noe islatte på meg i dag!! Luring!

Den fineste jeg vet om får seg vernesko. Så stolt av Toivo ❤

Da vi kom hjem gikk jeg opp i andre etasje på maleplassen min.  Har ikke sittet der siden før LHL heller. Når jeg tenker meg om har jeg ikke malt siden jeg kom hjem, kun sketchet. Jeg fikk ryddet i alt av maleutstyr, jeg fikk vasket over og sortert alt med hvor det skulle.

Men nå har jeg faktisk tre forskjellige bilder jeg skal male på bestilling og den første er sketchet ferdig.

Dette er en sketch av ei venninnes families ferieleilighet i Tyrkia. Den er klar for farge, men har lagt den litt til side ettersom jeg har et bilde jeg må bli ferdig med før. Jeg prøvde meg på det jeg skal gi bort i gave og til forandring av det jeg gjør  anligvis, så droppet jeg blekk kantene rundt bygningene. Men kjenner at det ikke ble helt riktig for meg.

I morgen skal jeg gjøre det på nytt, men med blekk og akvarell. Det er det jeg føler meg mest komfortabel med.

Måtte en tur på butikken i kveld og da stakk jeg innom dyrebutikken. Han en veldig fornøyd Otto her i kveld som har fått en ny ball. Forhåpentligvis forsvinner den ikke under sofaen.

Fineste Otto med sin nye leke ❤

Nei, nå skal jeg slukke lyset. Klokken er nå 01.03… god natt folkens!

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg