Personlig Bitmoji og besøk

Hey,

Jeg er jo superfan av Bitmojis og syns det er så moro og lage forskjellige. I går satt jeg og tenkte på at man får jo faktisk lagt til briller, hårpynt, øredobber og andre accessoarer til sin bitmoji, men hva med helserelaterte ting, som krykker, rullestol eller i mitt tilfelle, oksygen maskin?? Et kjapt Google søk og jeg kom over en Twitter kommentar hvor en fyr i Nord Irland lager personaliserte Bitmojis. Han hadde laget en med rullestol til en, så jeg våget meg utpå og spurte om han ikke kunne lage en til meg med oksygen. I dag tidlig ble jeg super overrasket over at jeg hadde fått flere. Sjekk de ut!!!

Jeg ble super fornøyd med de. Føler at de representerer den jeg er nå. Der jeg er i livet mitt. Bruker ikke maskinen hele døgnet, men tar noen “oksygen-pauser”. Viktig at alle som vil får en kul emoji.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Nei, det er ikke jeg som har stått på slalom, men for dere som kjenner meg, hadde vel det vært i overkant overraskende om dagen. Min søster, Hanne, og jentene, Solveig og Hedvig, kom på middag og fikk prøvd på seg slalomitryret vårt. Jentene har aldri stått på slalom før, så de fikk prøve i oppkjørselen vår. De er 15 og 12 år, så dette lærer de fort.

De var kjempe flinke, så dette skal nok gå bra. Jeg var kjempe sliten da de dro, men så moro at de kan komme på middag. Betyr masse og det er helt lov å være sliten. Sløver i sofaen nå med Arne og Otto. Toivo ser på “Gatebil”…..jesp, så jeg sovner nok snart. Håper dere har hatt en bra helg folkens.

– Katie

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg