Veien videre alene….. på flere måter

Hey,

er kanskje en ukes tid siden jeg skrev sist. Det hat vært en skikkelig tøff uke, tøffere enn på lenge. Sorg er så altoppslukende og det krever enormt av en, både fysisk og psykisk.

Siden sist har jeg hatt en ny privat visning i huset mitt i Sande som dessverre heller ikke resulterte i noe bud. Tror ikke heller det hjalp på humøret. Det hadde vært godt å få solgt huset nå så jeg kanskje kan prøve å se litt fremover. Har den beste megleren, som Toivo og jeg har hatt før, både i kjøp og salg. Da Toivo døde ifjor og det ble ganske kjapt klart at Marcus og jeg skulle selge var det ingen tvil om hvilken megler jeg skulle ta tak i. Sammen med han har Marcus og jeg bestemt oss for å ha ny visning over påske, den 8.april. Mulig vi senker prisen litt.

Sjekk ut og del gjerne finn annonsen for meg

https://www.finn.no/343473865

 

På søndag dro Otto og jeg til Vikersund for å møte Toivo sin familie der. Kamilla og Alf-Egil og jentene var også med. Vi grillet og det var super koselig. Etter et par timer takket jeg for meg. Skal lett innrømme at jeg felte noen tårer i bilen på vei hjem. Selv om det var super koselig å være sammen med de, kjenner jeg jo på det enorme savnet etter Toivo. At HAN ikke er der. Fikk opp bilder på minner fra grillingen ifjor..

Dere som leser bloggen min vet at jeg maler en del og startet med det etter hjerte transplantasjonen min. Det fungerte som terapi da og det har fungert som terapi nå etter Toivo. Den siste tiden har jeg ikke selv følt at noe har vært bra! Det meste ryker rett i søpla og jeg blir bare frustrert. Men her om dagen malte jeg et bilde jeg faktisk var fornøyd med. Og da jeg ka det ut på instragram siden min, katiegreetart om du vil sjekke det ut, fikk jeg masse likes og flere som ville kjøpe det. Både norske og utenlandske, kjente og ukjente. Det er stas, men det er ikke derfor jeg maler.

Kitty cat mania

Nå er vi midt i påsken og det er helt dødt i byen. Har hatt shit vær så da solen plutselig skulle vise seg litt i dag, grep jeg sjansen og tok med Otto ut. Jeg kjørte opp til Frognerparken, men parkerte ikke ved hovedporten som vanlig, men parkerte ved siden av Frognerparken. Otto og jeg gikk inn til Monolitten, tok bilder og vi øvde på møte andre hunder. Trenger litt trening der.

Etter en times tid i en vindfull park bland joggere og turister gikk vi tilbake til bilen. Kjørte litt på måfå i byen på jakt etter en åpen Espresso House. Endte opp i Bogstadveien hvor jeg fant en åpen en.

Yay, endelig fant jeg en åpen Espresso House

Vel hjemme igjen lagde jeg lasagne til middag. Lager den selvfølgelig selv, takler ikke pakke lasagne…. Anyway, får vel prøve å legge meg litt. Skulle ønske jeg hadde Toivo og krype intill… Jeg savner deg kjæresten min….

Gammelt bilde av verdens beste skulder å lene seg på 🩷

Vi snakkes folkens.

GOD PÅSKE 🐥

– Katie

 

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg