Pakningsvedlegg og hundeparken

Hola!

I dag er dag to på de nye medisinene. Det er jo helt sinnsykt hvor mye medisiner jeg må ta. På morningen må jeg nå ta 8 forskjellige medisiner. Det følger alltid med pakningsvedlegg i medisin eskene og det anbefales jo at man skal lese igjennom de. Gjør du? Jeg har gjort det tidligere, men jeg har sluttet med det. Når man leser igjennom bivirkninger på medisinene er de ofte det man tar medisinen for. Jeg skjønner jo hvorfor man har dette, men jeg orker ikke lese det. De bivirkningene som er av betydning forteller legen meg.


Morgendosen min

Kjente meg i ganske god form da jeg tok med meg Arne og dro på Drammen Hundepark i Solbergelva. Jeg hadde aldri vært der før så var litt usikker på hva som ventet. Vi registrert oss og gikk ned til utheiningen. Etter bare noen minutter kom det flere. Tilsammen var det syv amerikanske cocker spanieler der, pluss andre raser. Det var super stas å se Arne herje fritt. Men da vi kom dit begynte hjertet mitt å dunke hardt igjen så jeg satt mye av tiden på benken og så på. Da vi hadde vært der i to timer så jeg at Arne begynte å bli sliten så da takket vi for oss. Men vi skal definitivt tilbake dit. Det passer meg godt å dra ettersom dunkingen ikke hadde gitt seg. Kardiologen sa at det kom fra problemene med stoffskifte, men det er jo utrolig plagsomt. Klokken er nå snart syv på kvelden og det dunker fortsatt hardt. Satser på at det snart gir seg. Takker for i dag med noen flotte bilder fra hundeparken.

    

  

Ha en strålende lørdag

– Katie

#hund #Drammen #drammenhundepark #medisiner #hjertefeil #kronisksyk

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg