Sommer og angst helvete

Hey

Det var så deilig å stå opp i dag og kjenne solen på kroppen ute på den nye, fine terrassen vår. Endelig skulle jeg oppleve litt sommer. Started dagen med å spise frokost sammen med Marcus ute. Ikke ofte 18 åringen gidder det. Vi lagde hver vår omelett og skravlet. Det var så koselig. Etterpå kjørte jeg han på skolen. I dag begynte han siste året på videregående. Helt utrolig for fort tiden går. Han har gått to år på elektro på Åssiden vgs, men ettersom han ikke ville ut i lære, har han valgt å ta siste året på påbygg for å få generell studiekompetanse. Veldig fornøyd med den avgjørelsen. Men da måtte han bytte til Lier vgs.

Jeg har vært ganske sliten de siste dagene så i ettermiddag tok jeg den cowboy strekk en jeg ikke har vært noe flink til å ta. Det var godt. Etter middag så jeg plutselig at det høyre foten min hadde blitt større. Så fikk jeg se at det venstre også hadde blitt større. Jeg tok en ekstra Burinex (vanndrivende) for å se om det funker. Er så lei av at hver eneste gang jeg føler det går bra, jeg er sosial og føler ting begynner å falle på plass, skjer det noe som stresser meg. Den angstknuten er aldri langt unna. Bestemte meg for å ringe kardiologisk sengepost. Fikk snakke med Hanna og vi kom frem til at det ikke er noe farlig, dette vet jeg jo. Hvis kroppen ikke roer seg ned av seg selv kunne jeg fint ta en valium. Mulig jeg gjør det når jeg legger meg nå. Min kjære er på jobb og når lyset slukkes tar tankene sin egen vei. Er det ikke bedre i morgen skal jeg ringe Guch sykepleieren Katrine. I morgen er det mer fysio trening så skal få henne til å se på beina mine. 

​Vil ikke klage, luftet meg her i denne bloggen. Det er den er til. Vi snakkes. 

– Katie

#nyresvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #trening #opptrening #angst #langvei #rehabilitering #organdonasjon #overleve #vmh #guch 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg