Lykkelig avbrekk

Hey

Det er utrolig lenge siden jeg har lagt meg så sent som 03:30, men det gjorde jeg i natt. Ikke fordi jeg satt oppe for lenge med en film, men fordi jeg var i Oslo, på Cafe Sara og tilbragte kvelden sammen de beste. Det er over ett år siden jeg lagde et Facebook arrangement for vi som gikk ut av Hartvig Nissens VGS som DRAMA Russ 97. Jeg bestilte bord i bakgården på Cafe Sara og det var mange som kom. Det var flere ganger jeg stoppet opp og bare så på alle de flotte menneskene jeg hadde vært så heldig å gå på skole med. Utover kvelden kjentes det ut som om det var lim på benken jeg satt på, for jeg hadde ikke noe planer om å reise meg og dra. 

Det er merkelig hvordan noen forandrer seg masse og andre ser helt like ut. Heldige meg fikk også en kjempefin bukett med roser fordi jeg hadde satt dette i stand. Når folk på nabobordet begynte å klappe og rope “tale, tale, tale”, fikk jeg satt meg i en fart. TUSEN TAKK til alle som gjorde kvelden så fantastisk. Etter det jeg har vært igjennom i det siste var det akkurat den “medisinen” jeg trengte.

Sto opp klokken 10 i dag så hadde ikke fått mange timene med søvn. Tror jeg fortsatt var “høy” etter i går. Jeg har tilbragt hele dagen i pysj og det har vært helt fantastisk. Dagen startet med enda mer begredelig vær så jeg måtte gjøre noe. Så da tok jeg frem bakevarene og lagde jeg scones. Har en god oppskrift som det var lenge siden jeg har laget. De ble super gode.

Tror jeg skal ta en før jeg legger meg. Venter på at Marcus skal komme hjem. Alltid så stille når han er borte i helgene. 
Avslutter med de to siste episodene av SKAM (woo-hoo).

God natt folkens

– Katie

#hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #vmh #guch #trening #puls #vektnedgang #reunion #hartvignissen #hartvignissenvgs #skam #cafesara #oslo #russ97 #debeste #scones #baking #regnværsdag #sløvsøndag

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg