Relax and celebrations

Hey

 

Dagen i dag startet rolig for seg. Vi hadde ingen planer og noen ganger er det godt i seg selv. Min kjære hadde jobbet natten så jeg gikk ut med Arne og Otto før jeg sattpå kaffen. Men før den var ferdig bestemte jeg meg for at jeg skulle ta med hundene i hundeparken en tur. Det er en liten stund siden sist så jeg tenkte en tur dit har de jo då godt av. Fikk med meg Stine, så kaffen helte vi rett oppi en termos. I stekende sol og varmt væe, ble vi iparken en times tid.

Vel hjemme fant jeg sofaen etter litt forsinket frokost. “Store” Christer hadde tatt bussen til byen og Toivo og Stine tok seg en tur med motorsykkelen. Jeg sov meg gjennom hele ettermiddagen. Våknet da de kom hjem. “Lille” Christer var hjemme og slapper av med litt TV, gaming og fotball ute. 

Klokken 18 hadde vi bestilt bord på Skutebrygga nede ved elven i Drammen. Vi var 19 personer fra familien og kom sammen for å treffes etter lang tid og for å feire Marcus min som ble 19 år i dag. Det var så koselig at han kom med kjæresten sin, Henriette. 


En utrolig rolig, deilig, avslappende og moro dag og kveld avsluttes i pysjbuksen på sofaen med en film. Håper dere alle nyter dommer natten.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #hjertefeil #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #organdonasjon #levelivet #skutebrygga #bursdag #feiring #stoltmamma #lovemyboy #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #familie #familieliv 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg