37 på listen og døsig som et helvete

Knapt nok våken,  men skal virkelig prøve å skrive litt til deg i dag også.

Først så må jeg få takke DEG for at du er innom og leser og følger bloggen min. Jeg må jo innrømme at det var veldig stas å se at jeg var på 37’ende plass på de 100 mest leste på blogg.no i dag. Så takk!!

I dag var også vekkerklokken på. Den var til pg med på 08.00 i tillegg til den vanlige 09.30 medisin alarmen min. Det var fordi jeg hadde kontroll hos kardiolog Morten kl.09.30. Det sto i brevet at det var en TX kontroll, så jeg s for meg EKG, ultralyd av det nye hjerte og røntgen i tillegg til det vanlige som blodprøver og samtale. Men sånn ble det ikke.

TX kontroll hos kardiolog Morten på Drammen sykehus

I natt sov jeg jo med en 24 timers overvåkning av hjerte for å se om jeg hadde noen flere hjerteflimmer “anfall”. Dette for å se om jeg kunne slutte med en medisin dersom jeg ikke hadde hatt det. Det hele i dag var bare en samtale. Toivo var snill og ble med. Det er viktig for meg ettersom møter med karfiologene ofte innholder mye informasjon og når jeg glemmer såpass mye, er det greit. Vi snakket om infeksjonen i benet som sendte meg på drammen sykehus i midten av april, vi snakket om den påvoste prolapsen som sendte meg på sykehuset helgen etter forrige gang og vi snakket selvfølgelig om Covid-19.

😷😷😷😷😷

Etter timen kjørte vi hjem og jeg sluknet på sofaen. Litt  flaut egentlig, men ranke på at vi akkurat hadde snakket om hvor viktig det er med å bevege seg nr man har prolaps, men i dag hadde jeg ikke sjans til å holde meg våken.

Husket heldigvis å sette på den forbanna alarmen før jeg sovnet for jeg var såå trøtt. Klokken 13.30 i dag skulle jeg jo få dose to av Covid-19 vaksinen, Pfizer. Kunne jo ikke forsoce meg til det.

Fullvaksinert!!

Da jeg kom hjem fant Toivo og jeg at vi skulle teste ut en sjokolade “greie” vi skal ha på 17.mai. Det funket og med sjokoladen som var igjen lagde jeg seks små konfekt biter i en silikonform som jeg kjøpte for lenge siden. Superkult at det også fungerte. Så da blir det alles julegaver fremover….!!! Hahaha!!

Etter sjokolade testingen la jeg meg på sofaen og sluknet fullstendig. Kanskje det var en virkning etter vaksinen. Ikke vet jeg, men i to timer var jeg heeeelt borte.

Nå skal jeg ta meg en sjokolade bit. Vi snakkes

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg