En dag sengen….. hele dagen

Fy sier du kanskje. Skal ikke du til trene hver dag? Du må jo det hvis du skal komme deg hjem…ja og det er jo riktig det, men etter å ha tilbragt nesten hele 2019 inne i et sykehusrom fortjente jeg i dag med smertene jeg har nå, å ta det helt med ro. Har ikke orket å spise noe særlig, så har drukket noen næringsdrikker i stedet.

Etter tolvtiden kom ortopeden for å se liggesåret mitt og for å rense det. Det var ikke noe særlig godt så jeg beit sammen tennene. Han var fornøyd med utvikliglingen, men han sa ganske raskt han ville legge ny hud over sårene. Så på lørdag blir det ny tur til operasjonsstua hvor de henter hud fra låret mitt og legger det over sårene. Hadde så mye smerter da legen var her så fikk kanskje ikke med meg alt han sa. Må snakke med han mer i morgen.

Håper dere har en fin januarkveld

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg