Endelig ut på en liten reise!

Det skulle ta sin tid. For meg som for alle andre, men nå var jeg endelig på en liten tur. Jeg kan ikke egentlig huske siste gangen jeg pakket en liten trillekoffert for å skulle reise avgårde. Jeg tenker jo at å pakke for fire uker på rehabilitering på LHL sykehuset ved Gardermoen ikke akkurat teller nå. 

Min lille, men utrolig geniale trillekoffert ble funnet frem og pakket i, klar for avreise!

Utrolig nok så kjente jeg på en mini reisefeber i går. DET er i hvert fall lenge siden jeghar kjent. Å pakke for 2 ½ dag er kanskjedet vanskeligste å pakke for. Hva i alle dager skulle jeg ta med meg? Og sjansen for at jeg én gang, i hvert fall, på denne turen ville snu meg til venninnen min, Cecilie, og si “fader at jeg ikke tok med meg…….” , var ganske stor. Men jeg fant nå frem det jeg tenkte var best og nå er vi ombord.

Nå er klokken bikket halv fire på natten, så følg med mañana,  så fortsetter jeg 😊

-Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg