Fargerikt og dagen derpå bivirkninger

Hey,

jeg må innrømme at jeg var litt usikker på om jeg kom il å orke å skrive blogg innlegg i dag, men her er jeg. I går fikk jeg Covid-19 vaksinen som noen kanskje så. Og utpå ettermiddagen sov jeg jo ett par timer. Er ikke noe uvanlig det forsåvidt, men jeg var helt slått ut. Ikke den vanlige døsige.

Kjente at kroppen også var litt “rar” i dag, men kom meg opp og spiste digg frokost. Det var blå himmel og stålende sol på dagen. Det er jo krise å si, men med 19°c og skikkelig lommert var det nesten “too much”.

Jeg begynte å tegne The Cricketers Pub i Worthing i England her om dagen. Worthing er den byen mamma er fra og der jeg har tilbragt mange ferier gjennom livet. I dag fikk jeg endelig gjort den ferdig.

Straks klar for litt farge
The Cricketers Pub

Må jo selv si at jeg ble ganske så fornøyd selv. Jeg syns det er super viktig å male noen bilder som engasjerer meg. Litt pause-bilder om du vil. For i morgen skal jeg fortsette med det oppdraget jeg holder på med. Illustrasjonene til barneboken. Er ikke lenge til jeg blir ferdig og det skal bli spennende. Jeg håper virkelig de blir tatt godt imot.

Etter en liten stund måtte jeg ha meg noe lunch. Kjenner at jeg spiser alt for mye usunn og “tung” mat. Så i dag ble det ytrefilet stekt i biter med en avokado, vårløk, hjertesalat og sitron salat. Dette er egentlig en salat jeg fant på godfisk.no, men den er så god så den funker til alt og alene.

Utpå ettermiddagen kjente jeg at kroppen slet med å holde seg våken. Etter at mamma fortalte meg at ei venninne av henne sov i 24 timer etter vaksine dose 2, tenkte jeg at jeg like gjerne kunne lytte til kroppen og legge meg nedpå litt. Sov i to timer, men et par sekunder våken kun for å snu meg. Og begge “puljene” med søv ga meg skikkelig tydelige og grafiske drømmer. Og igjen våknet jeg helt i “ørska” og med skikkelig hodepine. Håper det går fort over

Nå har jeg fått i meg litt middag. Solen og den blå himmelen er helt borte. Det rr byttet ut med lyn og bulder og brak.

Snakkes vi i morgen eller?

– Katie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg