Første natt alene etter at ❤️ døde

Hey

Det er lørdag 14 oktober. Siden Toivo ble lagt inn på Drammen sykehus og så senere hastet inn på Ullevål universitetssykehus i Oslo sent fredag 1 september har jeg ikke hatt en natt alene. Første natten var hos min søster og resten av tiden har jeg bodd hos mamma og pappa på Skøyen. Jeg sov fire netter i huset vårt i Sande med min amerikanske venninne Amy, men ellers kun i Oslo.

I dag kjørte jeg mamma og pappa til Gardermoen hvor de skulle sove en natt før de flyr til Spania i morgen og blir i 3 uker. Jeg tar med meg Otto og Marcus til huset I Sande to netter fra i morgen for å få ryddet ute, men først må jeg gjennom min første natt alene. Mulig den natten ender på sofaen igjen med tv på i bakgrunnen, men tenker det er lov.

Jeg har jo selvfølgelig Otto her med meg og det hjelper jo selvfølgelig

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg kommer til å sove i dobbeltsengen vår hjemme. Tror jeg får ta stilling til det når jeg kommer til huset I morgen. Mulig det blir sofaen der også….

Håper dere der ute får en god natt ❤️

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg