Kaffe og oksygen – sånn går no dagan

Mandag og ny uke. Etter en fem uker lang pause hadde jeg endelig time til fotsone. Det var utrolig godt, og litt vondt. Jeg hadde samlet litt væske i beina, heldigvis ikke mye, men det hoper seg fort opp. Og en fotsone behandling går på hele kroppen.

Etter timen dro jeg hjem til Kamilla og tok en kaffe og en skravlings med henne. Det er alltid hyggelig og det er godt å få luftet seg litt.

Jeg skulle egentlig dra bort på Drammen sykehus og hente en liten oksygenkolbe, men den var ikke kommet opp på poliklinikken enda, så må nok hente den i morgen. Jeg må avtale tid til å komme tilbake for å ta blodgassen og da skal jeg sitte med oksygen på et helt døgn først. For å få best mulig resultat på oksygeninntaket og co2 målinger. Gruer meg litt til å ta blodgassen, men må jo bare. Mange ting jeg “bare må gjøre”, men skal jo være utrolig takknemlig jeg har så mange som følger meg opp.

♡♡♡

Dro innom butikken på veien hjem og vel hjemme lagde jeg to fiskegratenger. En vi hadde til middag og en jeg legger i fryseren. I morgen har jeg sagt ja til å jobbe 0800-1200 før jeg skal bort på sykehuset og hente kolben hos hjertesvikt sykepleieren min. Nå i kveld er det sløving med smertestillende og oksygen.

Håper dere har en super kveld.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg