Latter, LBD, skalldyr & farsdag ❤

Hei du

Det er søndag kveld og jeg har kommet meg i seng før midnatt. Klokken er bare 22:39, så det må jo være en personlig rekord. Denne uken og helgen har gått overraskende fort, men det har vært en bra uke. Mye spennende som skjer de neste ukene frem mot 2022. 

Onsdag denne uken var jeg I Oslo. Spiste middag hos min søster, Hanne, med hennes venninne, Ida, og min niese, Hedvig. Etterpå dro Hanne, Ida og jeg med trikken til Aker Brygge for å se stand up på Latter. På grunn av Covid-19 så har vi ikke kunnet dra før nå. Vi møtte noen andre venninner av Hanne, kjøpte et glass champagne og gikk inn i hoved scenen. Super bra plasser på 5 rad og ut bak teppet kom hun, Heksen over alle hekser, Sigrid Bonde Tusvik. Man kunne lett merke at hun nylig hadde blitt singel etter at mannen hennes tidlig hadde vært utro. Han fikk gjennomgå i showet, so tydelig var endret siden premieren for et par år siden. Men fy fader så dyktig hun var og all nedsettende kommentarer om ha  ble gjort på en så utrolig intelligent måte. Tøff dame.

Jeg er utrolig fornøyd med å bo i Sande, lille rolige Sande. Kun 15 minutter fra Drammen og 45 minutter fra Oslo…… Men det skjer noe med meg når jeg drar til Oslo. Spesielt på kvelden og jeg skal ut og kose meg. Det er nesten som sommerfugler i magen. Jeg vil alltid være en Oslo jente. 

Dagen etter Sigrid Bonde Tusvik på Latter, skulle jeg ha et møte med forfatteren av barneboken jeg har laget illustrasjoner til. Ettersom hun bor i Oslo, ble jeg over hos mamma og pappa så jeg slapp å kjøre inn. Eller hun ut. Vi snakket om forside og at noen av bildene jeg hadde gjort, måtte endres eller gjøres om. Så nå har jeg en liten jobb foran meg, men fy søren som jeg gleder meg til jeg ser boken ferdig. Blir rart, men også et veldig stolt øyeblikk når jeg ser navnet mitt på boken.

Jeg satt i går, lørdag, og holdt på med forsiden til barneboken og Toivo var borte på sin nye jobb, da jeg fikk en sms fra imin gode venninne, Liesl. Hun inviterte oss på skalldyr den samme kvelden om vi ville komme. Det var jeg ganske snar om å takke ja til ettersom det som stirret meg i fjeset da jeg åpnet kjøleskapet var en enkel liten kjøttpølse!! Toivo kom hjem og skiftet mens jeg fikk stæsjet meg opp, på med min LBD (LittleBlackDress) og kom meg ut av døren. PS, alle jenter bør ha en LBD i klesskapet. Funker til absolutt alt. Min er fra ZARA, jeg har hatt den i kanskje 10 år og det er min nødkjole hvis jeg ikke “har” noe annet.

Etter noen digge, amerikanske pannekaker som jeg stekte i dag tidlig, har dagen bare gått til skikkelig slaraffen liv med Toivo og Otto. Marcus ringte for å gratulere Toivo med farsdagen og jeg ringte pappaen min ❤

Håper alle har hatt en bra uke og helg  grattis til alle pappaer der ute!!

Marcus med pappaen sin, min kjære ❤
Min fine pappa ❤

Natta folkens så snakkes vi snart!

– Katie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg