Litt her og der…og en jalla burger på BK!!

Ja….da var klokken bikket godt over midnatt igjen. Og her sitter jeg.

I dag hadde jeg egentlig “fri” og da mener jeg i den forstand at jeg ikke hadde noe sykehus time eller legetime. Jeg hadde ingen avtaler om å treffe noen til kaffe eller besøke noen. Jeg tenkte til og med i går at det skulle bli kjempedeilig med en rolig morgen med en god frokost og skikkelig kosetid med Otto-gutten min. Men så heldig er jeg jo aldri…. 🤣🤣🤣

For i går kveld fant vi, ved en tilfeldighet ut at ringeklokken vår ikke virket. Det funker ikke i lengden. Så i dag ville Toivo at vi skulle dra inn til Elkjøp for å se på ringeklokker, men ikke noe vanlig ringeklokke. Han vil ha en med kamera og app. Da kan jeg se hvem som ringerpå etc. Til og med når jeg ikke er hjemme, skal jeg nå kunne se hvem som ringer på døren min. Kjenner på meg at behovet er kanskje ikke helt tilstede på det, men jeg kan se at det kan ha sine fordeler også. Utvalget blir ofte så voldsomt og ettersom jeg ikke akkurat har den rette kunnskapen rundt dette, tuslet jeg for å finne en trådløs mus og en hurtiglader til nettbrettet mitt. Men utvalget var ikke akkurat mindre der, så ga egentlig litt opp.

Vi tok en tur innom Burger King på Kjellstad for litt mat, men det var total bom. Når vi endelig fikk maten var den iskald. Vi klagde selvfølgelig på maten og forklarte at vi var rett og slett ikke interessert i en ny meny. Uten problemer fikk vi pengene tilbake og dro hjem.

Etter at jeg begynte å blø fra hudtransplantasjonen på helen her en kveld er ikke benet det beste å gå på. I hvert fall ikke helen, så jeg flyr jo rundt på tærne. Som igjen gjør at musklene i leggen ved såret beveger seg anderledes og gjør shitvondt. Så selv om jeg i aller høyeste grad skulle vært hjemme og kost med Otto mañana, er jeg veldig glad for at jeg har time på ortopedisk poliklinikk for sårstell i morgen klokken 10.00. Kan ikke dra derfra i morgen uten en spikret plan for videre behandlig. Og det BØR være noe mer enn sårstell en gang i blandt. Etter timen kjører vi rett til Oslohvor Toivo skal innom jobben en liten tur. Mens han er det stikker jeg og titter litt på Arkaden en tur.. blir nok en skikkelig “trip down memory lane”….hehe! Noen husker hva butikken på Arkaden het som solgte hettegensere og capser med logoene til amerikanske baseball-ishockey-football lag på?…… GOOOO COWBOYS!! 🏈

Nå i kveld måtte Toivo og jeg kjøre en tur til Hof, ca 20 minutter unna. Vi solgte paviljongen vår og den ble hentet i går. Det viste seg at de ikke hadde fått med se3g en del, så mannen dukket opp her igjen i går kveld. Godt fornøyd dro han igjen. Skjønte virkelig ikke hva som skjedde da jeg fikk ny melding av hans kona hans igjen i kveld. Da det viste seg at den ene myggnettingen heller ikke blitt med på lasset. Så det endte med at vi t6ilbød å kjøre myggnettingen til Hof. Det ble en finfin kjøretur på Toivo og meg, selv om vi kom sent hjem. Og derfor sitter jeg her, godt over midnatt. Litt smånervøs for artikkelen som slippes i morgen om meg på http://www.klikk.no                               Så følg med. Legger ut linken nå jeg har den. Nå litt kos med Otto før jeg sovner.

Vi snakkes

– Katie

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

http://www.facebook.com/katiesaquarell

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg