Overraskelse i alt det usikre

Hey

Så her satt jeg på sengekanten og dinglet med beina så kom sykepleieren inn med en smertestillende. Jeg har hatt mye smerter i ryggen, mer i dag enn før, og mens vi snakket litt sammen fikk jeg følelsen av at noen sto bak meg. Snudde meg brått rundt og der sto han .  The love of my life, Toivo. Han skulle jo egentlig ikke komme inn til meg i dag, men der sto han. Sa han savnet meg og måtte komme og se meg ❤️❤️❤️

Den fineste jeg vet om ❤️

Han hadde ikke skjønt så mye av det jeg hadde prøvd å forklare han om oksygenmaskinen, generatoren etc som jeg skal ha med meg hjem i morgen. Men det kan jo være fordi jeg ikke skjønte så mye av det legen sa….. For å være helt ærlig tror jeg ikke legen skjønte så mye av det hun sa til meg heller, for hver gang jeg spurte henne noe ble hun ganske skjelven i stemmen og usikker selv om det kom et svar.

Men når du, som lege, braser inn til en pasient som ligger å halvsover som jeg gjorde, snakker i ett sett, vifter med armer og hender og prøver å virke overbevisende, er det ikke så lett for meg å hverken forstå henne eller stole helt på det lille jeg får med meg. Må definitivt få snakke med en lege i morgen. En som ikke er på vei ut døren som ikke har tid til å snakke med meg ordentlig.

Nå må jeg prøve å få sovet litt igjen. I morgen er det gangtest. Jeg skal gå i 6 minutter og måle oksygenmetningen min. En øvelse jeg hater, og da mener jeg VIRKELIG hater men det skal visst vise legene hva maskinene skal innstilles på. Hvis de i det hele tatt bestemmer seg for at jeg skal bruke disse maskinene.

Forhåpentligvis siste natten på Drammen sykehus for nå

Nå skal jeg slumre litt til favoritt serien min om dagen, Heartstopper på Netflix. Har du ikke sett den, DE DEN!!!

MÅ SEES

Vi snakkes mañana

– Katie

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg