Pause i livet, men ikke fra sorgen – Roadtrip til Ullared

Hey

Jeg kan gjøre flere hyggelige, koselige og til og med morsomme ting i hverdagen. Gå på kafe, møte venner, gå ut og spise på restaurant og kanskje til og med gå på stand-up (som jeg elsker), men jeg kan aldri ta pause fra sorgen som fortsatt er ganske så altoppslukende. Det er nå 8 uker siden døde på Ullevål sykehus. Som med mye annet virker det som at det var i går det ene øyeblikket og kjempelenge siden i det neste. Jeg savner han så utrolig og dette er virkelig smerte.

Men for å bryte litt opp i hverdagen, om bare for en liten stund, dro jeg på en liten roadtrip med Cecilie fredag. Destinasjon ULLARED. Aldri vært der før, men har alltid tenkt at det kunner vært morro. Vi booket oss inn på hotellet som ligger nesten vegg i vegg med varehuset. Vi tok elbilen til mamma og pappa siden de er i Spania. Før vi dra prøvde jeg å legge opp en reiserute med tanke på lading for bilen.

Vi kom frem til Ullared ved 21.30 tiden, sjekket inn og rakk akkurat å få i oss litt mat. Vi hadde betalt for taco buffeten og selv om vi var egentlig for sene til å rekke den, holdt de ansatte maten varm for oss. Skikkelig service.

Det beste med hotell er hotell frokosten syns jeg da. Og den var ganske så ok på Ullared hotellet. Kom oss opp i rimelig tid selv om jeg var ganske sliten fra kjøringen dagen før. Var utrolig spent på hvordan beina mine ville holde, men med flere “pappa parkeringer” og vi tok det rolig gikk det helt ok. Merker det dagen derpå.

De hadde fått opp juletorget sitt. Det var så mye forskjellig. Fra skikkelig fine ting til suuuuper harry stæsj. Kjenner det er like greit jeg ikke har et hus jeg skal pynte til jul i år for da kunne jeg lett gått på en kjempe økonomisk smell der.

Etter en noe tullete kjøretur hjem, som takket være svensk veivesen sendte oss på skikkelig omvei kom vi oss hjem sent i går kveld.

Godt å komme seg litt vekk, men godt å komme hjem også. Hentet Otto i dag og det er godt.

I dag har Hanne og jeg vært i Sande og begynt å pakke ned før salg av huset. Sliten nå….

Men, klokken er 03.24 og jeg er lys våken. Har ikke lyst til å ta tabletter for det for orker ikke den “hangover” følelsen jeg får dagen etter….

Nå blir det litt Netflix and chill (uten “chill”) med Otto gutten.

– Katie

http://www.organdonasjon.no

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg