Skimter jeg en ende på dette….

Hey

I dag morges fikk jeg enda en nisse i flax julekalenderen min, så går “all in” i håpet om en million på julaften. Selv om jeg i våres vant livets lotteri med nytt hjerte, hadde jeg jo ikke klaget om jeg vant noe.

I går fikk jeg melding av MIX kiosken i 1 etasje om at jeg hadde vunnet luke 9 i deres julekalender. Vinner jo aldri sånne ting så det var litt moro. En Nonstop pose, to gratis kaffe, en gratis milkshake og et flax-lodd (som jeg ikke vant noe på), moro var det. Mamma kom og vi satt nede en liten stund. All tid utenfor rommet mitt er gull.

Da jeg kom tilbake på rommet fikk jeg gleden av å få fjernet CVK som jeg hadde på siden av halsen min. Kalte det jo bare juletreet mitt. Det var godt å få det ut. Nå har jeg ingenting koblet til kroppen lenger. Kanskje vi ser enden av dette sykehusoppholdet??

Etter lørdagrns perm med min “asfalt møter ansikt” er øye definitivt sårt og blått. Det kommer vel til å være det lenge. Har fått en krem så får vi se om det hjelper på hevelsen og blodutredelsen, men med tanke på at jeg går på blodfortynnende tviler jeg litt på det.

I dag skulle Toivo egentlig komme og hente meg, men på grunn av smertene han har, klarte han ikke i dag. Så i morgen skal jeg hjem til han og mine to blidfiser.

Det gleder jeg meg stort til. Etter treningen i dag kom mamma og pappa og tok meg på Gulskogen senter en tur. Overraskende lite folk der. Fikk kjøpt en julegave og vi satt oss på Espresso House. Der spiste jeg en cream cheese bagel og den var god. Sikkert fordi den ikke er laget her på et stort sykehuskjøkken…… 

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg