Slitsom, men på en god måte. Dette er meg.

Oh yes…..det er søndag kveld,

og vi har nå begynt på film nummer to for kvelden med Kevin Heart. Den første vi så het “Get Hard” med han og Will Ferrell. Den var jo morsom den, men det beste var at Marcus faktisk satt nede og så den sammen med oss. Det er veldig lenge siden Toivo og jeg har fått ære og audiens til å se film med han. Men i en alder av snart 22 år, så kan man vel ikke regne med at det akkurat skjer så ofte. Og når film nummer to, “Central Intelligence” med han og Dwayne “The Rock” Johnson, kom på TV, stakk Marcus opp i andre etasje. Sånn er det vel bare.

Etter at artikkelen om meg kom ut på klikk.no, fredag, og så på TV2.no har det rent inn med bare positivitet. Ettersom artikkelen handler om at jeg ble født med medfødt hjertefeil og har levd med det hele livet, handler den egentlig mest om hjertetransplantasjonen jeg fikk og livet på sykehuset et helt år etterpå. Jeg legger mye fokus på heltene som jobber i helsevesenet og det viktigste av alt: ORGANDONASJON. Dersom du har lyst til å lese artikkelen, så er linken følgende

https://www.klikk.no/helse/doktoronline/hjerte/hjertetransplantasjon-katie-42-er-hjerteoperert-12-ganger-6916048

Det hadde også vært superkult om du syns artikkelen er bra, at du deler den på Facebook for meg, så vi får frem viktigheten ved organdonasjon. http://www.organdonasjon.no
Så helgen har vært bra, men slitsom. Slitsom på en god måte. Jeg fant også ut at artikkelen er blitt delt med leger og sykepleiere på GUCH avdelingen og kardiologisk sengepost på Rikshospitalet. Kardiologen, Ola, ringte for å fortelle meg at han syns artikkelen var veldig bra. Etter den siste timen på  drammen sykehus, møtte jeg på ei sykepleier fra Med 1 hvor jeg lå i seks måneder. Hun fortalte meg at hun akkurat hadde lest den for den var delt internt.

Nei, nå bikker jeg. Snakkes snart 😎

Katie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg