Back to earth and back to reality

Hey

Da var beina mine godt plantet på norsk jord igjen. Etter 14 år i SAS er det fortsatt litt rart å fly Norwegian. Fløy det for noen år siden, tur og retur til Tenerife, så nå for to uker siden fra Torp til Alicante og hjem fra Paris i kveld. Når sluttavtalen min med SAS er over neste år blir det vel kanskje mer. Fløy fra Orly Sud i kveld og ble hentet med rullestol ved innsjekk. Alt gikk som smurt. Flyet gikk på tiden, ett par valium og en øyemaske, og vips var vi på Gardermoen. Hvor jeg ble møtt av en kjempe hyggelig ung mann som trillet meg gjennom de lange korridorene til bagasjebåndet. Kofferten min var kanskje den 10 som kom ut så jeg trillet den ut. Det er alltid litt deilig å komme ut på Gardermoen og kjenne den friske luften. Fikk en taxi med en gang og 45 min senere var jeg på Skøyen hos mamma og pappa. Nå er det natten her.

I morgen er det opp tidlig for gutta kommer med hundene. Arne skal på utredning på Smådyrklinikken NMBU i Oslo etter at han har hatt disse anfallene. Han fikk et nytt i dag tidlig mens jeg satt hos Hanne i Bry sur Marne utenfor Paris.

Ikke at jeg kunne gjort noe om jeg var hjemme med han. Skal bli bra å få sjekket dette ordentlig. Marcus klarte å filme det så nå er 2 av 3 anfall somvi vet om dokumentert med film. Det er jo hjelpsomt for nevrologen i morgen. 

God natt, sov godt, så snakkes vi

– Katie

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna  #ous #vmh #guch #medisiner #paris #frankrike #norwegian #sas #scandinavianairlinessystem

http://www.vmh.no 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg