Pause i alvoret for å feire kjærligheten

Full av inntrykk, mett mage, litt surrete i hodet etter god drikke og lykkefylt av kjærlighet har jeg falt ned i sofaen hjemme.

Denne dagen har jeg gledet meg til lenge. Ikke ofte vi går i bryllup og selv om jeg blir veldig fort sliten er det jo veldig stas å ta på seg det fineste man har, sminke seg, på med smykker og style håret.

Bryllupet til våre venner fant sted ute i vakre omgivelser i Lier.

  

Bordet var vakkert dekket og pyntet, maten var fantastisk med masse lokale råvarer, deilige viner og alt var så gjennomført. De har virkelig gjort en fantastisk jobb og jeg føler meg så heldig som fikk være med å feire de og dele dagen med de og alle de andre flotte menneskene som var der.

Sammen med den aller beste i mitt liv, min kjæreste Toivo, fikk vi en pause i alvoret vi er midt oppi. Det var tydelig at flere av de andre gjestene hadde fått med seg at jeg skal utredes for hjerte transplantasjon for jeg fikk mange lykkeønskninger. Utrolig koselig.

Nå har jeg som sagt landet i sofaen hjemme. Smerter i beina, sminke på halv tolv og iført kosebukser. Håper dere alle har hatt en super lørdag.

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg