Pause i hverdagen

Noen ganger trenger man en liten pause i hverdagen. Der er jeg kommet nå kjenner jeg. Mange tanker som svirrer i hodet om hva som skjer om dagen. Det var akkurat nå at livet begynte å falle litt på plass igjen. Etter alt som har skjedd den siste tiden og hjertesvikten for fire år siden. Så med de nye helseplagene som har tatt tak i kroppen var det jaggu på tide og stikke av litt. Da er det fantastisk at vi har muligheten til å leie en hytte gjennom Toivos jobb. Den ligger på Tanumstrand ved idylliske Grebbestad i Sverige. To små timer fra Drammen og her var vi. Hyttegrenden minner meg litt om en blanding av kardemommeby og Carl Larsson verden. 

    

Vi har tatt med oss Arne denne gangen. Da vi kom tok jeg han med på en liten tur. Rett bak den ene rekken med hytter er det rett ut på svaberg og utsikt over skjærgården. Når himmelen er blå, solen skinner og det faktisk varmer litt på kroppen blir det nesten terapeutisk å sitte der. Arne storkoste seg. Jeg fikk skikkelig sommerfølelsen av å sitte der. Jeg gikk en tur med Arne og det er så deilig her. Roen senker seg godt i sjelen.

  

Grillings og kos på kvelden

– Katie

2 kommentarer
    1. Kos deg masse, er så godt å lese at flere tar det litt mere med ro, vi som har fått denne medfødte feilen, trenger å ta litt mere hensyn.
      Ha en fin dag videre vi snakkes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg