Bursdag, Oslo og blodprøver

Da er det fredag og roen senker seg etter noen hektiske dager. Siste kvelden i Grebbestad tok vi med oss Arne ned på stranden. Det var så fint, selv om temperaturen var krøpet ned. Arne gikk en tur i vannet.

  
Onsdag morgen, den 20.april (min 38 års dag) reiste vi hjem. Gleder meg allerede til å reise tilbake. Håper vi får muligheten tid det i sommer. Nå som legene ikke er så kjempegira på at jeg skal reise langt unna. 
På kvelden kom mine foreldre til Drammen og sammen med de, gutta mine og svigerfar og Anne, gikk vi på Stallgården i byen og spiste en deilig biffmiddag. Jeg tok meg til og med en dessert. Det er vel lov på bursdagen sin.
    
  

I går reiste jeg inn til Oslo igjen. Her går det i ett. Hadde treff på Olivia Aker Brygge med kjempeflotte tidligere SAS kolleger. Det var lenge siden jeg hadde sett. Fortsatte litt bursdagsfeiring med deilig prosecco.
  

Tilbake til hverdagen igjen og opp tidlig på Aker Sykehus. Blodprøvene jeg skulle ta i dag var i forbindelse med utredningen av det høye stoffskifte. Jeg skal tilbake på Aker Sykehus igjen på tirsdag morgen, men prøvene måtte tas tidligere. Det er aldri noe fest å ta blodprøver, men når man har så utrolig dårlige blodårer som jeg har blir det ikke akkurat noe bedre. Jenta på Aker som tok blodprøve av meg i dag skal ha all kredd for hun var kjempedyktig. Det ble to stikk for det var så utrolig mange glass som skulle fylles. Men det gikk bra. Glemte et lite øyeblikk den helvetes marevanen så når nåla kom ut av armen ble det litt søl.

  

Nå er jeg tilbake i Drammen og roen har endelig senket seg. Jeg har tatt meg en Strongbow og skal straks ta ut en deilig, hjemmelaget lasagne. God helg folkens. Håper den blir magisk!

– Katie

 

 

Vi reiste hjem fra Grebbestad tidlig onsdag, 20.april. Det var den dagen jeg ble ett år eldre. Så nå er jeg 38 år gammel. To år igjen til 40 år. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg