Du gamla du fria……

…..du fjällhöga nord. God morgen folkens.

Da var vi kommet oss over til hytta i Grebbestad i Sverige. Nå er det over ett år siden vi var her sist så det var på tide. Vi skulle egentlig reise i dag, men fikk muligheten til å ha hytta fra i dag. Denne hytta ved Tanumstrand har vi nå besøkt 4-5 ganger og vi storkoser oss hver gang. Den er også helt perfekt for meg med tanke på at det er strøm og vann her. Spesielt på de dagene hvor jeg ikke har topp med ork og kapasitets nivået er på bånn. Da slipper jeg å brenne “kruttet” på å vaske opp. Hytta ligger i en liten hyttegrend på Tanumstrand sitt område så vi har hotellet 5 min unna med SPA, restaurant og basseng. Om sommeren er det jo selvfølgelig hakket triveligere på grunn av været.

Gårsdagens planer ble brått endret og det ble jo litt stress. Jeg skulle på litt fotsone terapi på ettermiddagen, men det måtte jeg bare droppe. Det tror jeg ikke var så gunstig fordi den høyre leggen min er ikke akkurat tipp-topp-tommel-opp. Jeg kjøpte for en stund siden en olje på BodyShop for å ha på beina mine. Spesielt på vinteren når de blir ekstra tørre. Jeg er veldig klar over at mange har tørre bein på vinteren, men jeg tror kanskje mine blir ekstra ille når blodsirkulasjonen er dårligere. Det gjør jo vondt også.


Har heldigvis tatt med meg litt av oljen for det lindrer. Lenge leve Eurax også.

Jeg skal nå kose meg på hyttetur, prøve å blokkere ut at jeg har vondt i leggen og slappe av. Etterpå skal vi møte mamma og pappa som blir til i morgen. Skal kose oss på hotell restauranten i kveld. Blir kjempe koselig.

Vi snakkes

– Katie

Ps. Sånn ser hytta ut i bedre vær!

 

#hjertefeil #hjerte #vmh #guch #organdonasjon #levelivet #backtolife #vinterferie #vinter #grebbestad #sverige #sweden #tanumstrand #2017 #fotsoneterapi #glede

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg