Hytteliv

Hej

Kvällen sänkar sig över oss här på Tanumstrand…..nei, skal ikke skrive svensk. Ikke kan jeg det og det er altfor mange tødler. Hehe!!
I går kom mamma og pappa på besøk. Vi møtte de på det nye Tanum Shoppingsenter ved E6. Tittet litt i butikkene som var der og handlet noe mat før vi dro tilbake til hytta. Mamma og jeg sovnet tvert på sofaen. Et tydelig behov for oss begge. I går var også høyre leggen min så kranglete at det var godt å få det opp i sofaen litt.

Vi hadde bestilt bord nede på hotellets restaurant Latitud 58° til klokken 20:00 så vi kom oss opp av sofaen, skiftet, gjorde oss klare og dro ned. Man kan fint gå ned, men jeg kjørte ned. Vi fikk deilig mat og vi storkoste oss. Tok en drink i baren (jeg en brus naturligvis) før maten.

I dag hadde vi en ganske så lat morgen med skikkelig frokost med egg, bacon, tomatbønner og masse annet snadder. Er jo ikke akkurat ofte vi spiser sånne frokoster så det blir ekstra godt når man først gjør det. Og så er det hyggelig når man er flere. Leggen har vært noe bedre i dag, selv om det har vært litt “rastløst”. Jeg nevnte problemene for Katrine, kontaktsykepleieren på Rikshospitalet, denne uken og jeg skal ta det opp med kardiologen på neste kontroll i April. Ettersom det har mer eller mindre eksplodert med åreknuter på beina mine, må jeg jo finne ut om det er noe jeg kan få gjort. Operasjon har jeg fått nei på ettersom det kan utløse ufine blødninger. Men kanskje jeg kan få gjort noe annen behandling.

I 12 tiden dro mamma og pappa hjemover til Oslo og vi dro til Strømstad. Der møtte vi fine Merete og hennes kjæreste, Arne. Vi treff de da de kom av fergen fra Sandefjord og satte oss på restauranten Prima Piatti nede ved elven. Det var kjempekoselig å se de og skravle litt før de dro videre og vi dro hjem til hytta. Da var det hyttekos på høyt nivå med levende lys. godis og ski på tv. Selv om skiskytter stafetten i dag var begredelig for Norges del.

Da skigutta ikke leverte sovnet jeg rett og slett. Da jeg våknet tok jeg bilen og dro på butikken for å handle mat. Nå er jeg tilbake og skal slappe av resten av kvelden med min kjære. Legge høyre leggen opp i sofaen og nyte.

Vi snakkes da

– Katie

#hjertefeil #hjerte #vmh #guch #organdonasjon #levelivet #backtolife #vinterferie#vinter #grebbestad #sverige #sweden #tanumstrand #2017