En bedre uke – deilig!!

Hey

Denne uken har sust forbi. Jeg har vært flink pike og brukt mine støttestrømper og det har hatt en utrolig effekt. Jeg har jo blitt fortalt hundre ganger at jeg må bruke disse forbanna strømpene, men jeg må innrømme at jeg faktisk får litt klaustrofobi i de. MEN, nå var tiden kommet. Beina var latterlig dårlige og jeg innså vel at det kanskje var på tide “å bli voksen”. Og etter bare en uke har fargen på beina blitt bedre, mindre verking og kanskje en smule mindre kløe. Men hver kveld når strømpene kommer av er det som en herlig befrielse.

I går var jeg på IKEA en tur med mamma og så lunch på Sandvika Storsenter. Jeg skulle egentlig ikke ha noe og klarte det utrolige av å komme ut fra IKEA uten å ha kjøpt noe som helst. DET skjer ikke så ofte. På Sandvika spiste vi lunch på Espresso House. Jeg spiste en sykt god pai med sopp og fetaost. Jeg er definitivt en pai person. Etter lunch dro vi på L’Occitane hvor jeg kjøpte en mandelolje. Lukter så utrolig godt. Jeg bruker mandel dusjsåpen fra L’Occitane og elsker lukten. Jeg har fått litt dilla på olje nå og denne virker veldig god på beina. 

Etter Sandvika dro jeg hjem. Denne uken har min kjære jobbet masse og Marcus er jo aldri hjemme lenger så vært mye alene. Har selvfølgelig gutta, Arne og Otto, så da var det rett hjem for å gå ut med de. Var ganske sliten i kropp og bein, men klarte en liten runde og vips var min kjære hjemme. Lagde min deilige lasagne. Lenge siden jeg har laget den og lagde en liten form siden det bare var oss to.

Den siste tiden har jeg fått litt dilla på alle ideene som dukker opp på Pintrest så i dag bestemte jeg meg for å prøve meg på en. Så da jeg sto opp i dag fant jeg fram kokos, kokesjokolade og søtet kondensert melk. Tre ingredienser og vips fikk jeg hjemmelagde Bounty sjokolade 🌴
Når det er vintervær utenfor vinduet kan man lage seg noe digg!! Overrasket over hvor lett det var og hvor gode de blir. Farlig gode. Men de er jo også geniale som små gaver også. Man får jo også selvtilliten til å prøve andre ting og med Påsken rett rundt hjørnet skal jeg prøve meg på mer.

I dag er det søndag og jeg er hjemme alene med hundene. Vi har gått tur og nå er det sofa og tv. 
Skal lage meg litt lunch så vi snakkes siden. Håper dere alle har en super søndag, HEIA NORGE og får en smashing uke.

– Katie

#hjertefeil #uføretrygdet #tabu #hjertesvikt #organdonasjon #sjekkdeg #livmorkreft #mentalhelse #depresjon #tilbaketilhverdagen #backtolife #levelivet #heianorge #norge #drammen #stoffskifte #shoutout #loccitane 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg